10 April 2010

MAJLIS PERKAHWINAN ANAK MAMAKITER..

Salam semua, selamat berhujung minggu pada semua, tak kemana mana ke hari ni?...biasanya cuiti cuti hujung minggu macam ni macam macam rancangan ada kan.... ada yang kerumah kenduri kahwin contohnya.... semalam Kakintan dan Ham menghadiri majlis kenduri kahwin anak seorang blogger iaitu Mamakiter (Anita Marzuki) dan juga anak saudara kepada blogger Mimieloma (SURIRUMAH IT)...
Mamakiter poskan kad jemputan nya minggu lepas pada Kakintan, tertarik dengan kata kata yang terdapat dalam kad tersebut yang berbunyi begini... Tidak perlu mencari teman secantik Balqis
Andai diri tak sehebat Sulaiman.
Mengapa mengharap teman setampan Yusof
Jika kasih tak setulus Zulaikha
Tak perlu mengharap teman seteguh Ibrahim,andai diri tak sekuat Siti Hajar
Dan mengapa didambakan bak Siti Khadijah, Kalau diri tak sesempurna Rasullah,..ishhh hebat nya kata kata ini kan...Oh ya Kakintan kemajlis tersebut bersama Hamsiah Junid (kak Ham- Keluarga Airuti)...rumah Mamakiter terletak diSeksyen 5 Bandar Baru Bangi...bukan main meriah majlis tersebut...sesampai kami disana pengantin tengah makan beradap. Ibu dan bapa pengantin masing masing sibuk dengan tetamu yang datang, jadi kami jumpa lebih kurang mengenalkan diri dan terus menjamu selera. Sebelum tu kami bertemu pula dengan seorang lagi blogger iaitu Mimieloma... yang juga ipar kepada Mamakiter... memanglah suasana...
Mimieloma ni peramah orang nya, tak puas puas kami bercerita, sambil menjamu selera.... selepas habis makan kami masih lagi duduk disitu menunggu pula kedatangan Sharifah Norhodza sekeluarga dari Salak Tinggi Sepang. Wahhhh...bersambung lagi perbualan kami. apa taknya baru pertama kali bertemu kan...memang banyak cerita tak habis habis... Sebelum tu KakPah ada juga datang, tapi kami tak sempat bersua sebab Kak Pah cepat datang , cepat juga pulang nya...tak apa insyaallah June nanti kita jumpa lagi ya...

Bersama Sharifah Norhodza.....dan gambar dibawah ni gambar Kak Pah (Tadika Aulad), dan juga yang bertudung hijau tu ialah Mamakiter...tak sempat nak ambil gambar dengan Mamakiter sebab dia sibuk melayan tetamu masa tu...


Ok sekian dulu catatan Kakintan kali ini ya...jumpa lagi dilain waktu layan dulu gambar gambar kami ni ya... salam dari Kakintan...

8 ulasan:

  1. salam kak intan.....mmng bes giler wa ckp lu.
    walaupun kite baru berjumpa utk pertama kali tapi rase mesra la pulok'teman tapi mesra'....heheheh

    begitu juga dgn ham(k.ham)....rase cam x puas kaaaan.xpe tunggu bulan jun nti ek kite sambung citer klu sempat...heheheh

    BalasPadam
  2. salam. Tak dapat la bertemu kakintan ya. Kakpah datang cepat sebab suami kakpah ni kalau pergi kenduri memang jenis datang tepat pukul 12 haha...
    dan lepas makan je sapu punggung hahaha..

    hope to see u.

    BalasPadam
  3. salam Mimie...he..he...mana tak nya kalau dah sekepala memang rasa macam tu kan...insyaallah...kalau ada buat rewang2 lagi best kan

    BalasPadam
  4. salam Kak Pah..insyaallah dilain masa bertemu juga nanti ya

    BalasPadam
  5. salam...mmg xhenti2 gelak sampai dalam kereta pun masih gelak lagi....

    BalasPadam
  6. salam kak Intan...

    ummi terkecewa sedikit la ari tu ,coz tak dpt mhadirkan diri keruma mama kiter .. anak bujang demam , ank dara plak aktiviti kat sekolah.

    tentu ceria sekalikan dpt jumpa kwn2 kt sana

    BalasPadam
  7. Ham....mana tak nya topik panas sangat....

    BalasPadam
  8. salam Ummi humaira...kakintan tertunggu2 juga kedatangan ummi...tak pe kali ni tak de rezeki...insyaallah lain kali la ya...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...