29 April 2010

SARAPAN PAGI TADI...

Salam semua pengunjung blog Kakintan ...sarapan apa pagi tadi? Inilah sarapan Kakintan pagi ni..nasi impit kuah kacang dan juga kuah masak lodeh..tengok la tu bergenang bukan main banyak lagi kuah nya..nampak macam pedas ya amat...tapi tak pedas pun. Bukan buat sendiri tapi Hubby yang beli kat pasar pagi tadi. Kueh cakoi tu pun sama.. Nampak berat kan makanan ni. Sebenarnya pagi pagi lagi perut dah keroncong. Semalam Kakintan dinner lebih kurang kul 5.30 petang (dinner ke minum petang) tu ya? He...he...hubby balik kerja nak makan nasi...Kakintan pun join la sama teman kan dia...
Bila bangun pepagi tadi perut terasa keroncong, Kakintan pulak kena makan ubat "tahan mati" hari ni...mana bolih perut kosong nak makan ubat tu. Jadi kena la makan sesuatu sebelum tu...akhirnya ini lah dia yang Hubby beli kat pasar pagi tadi..Ok layan je la gambar sarapan pagi Kakintan ni he...he...salam dan bye bye....

6 ulasan:

  1. rajin nya hubby kakinnta n pigi pasar awal2 pagi...

    BalasPadam
  2. lontong dgn kuih apa tu.. lupa lak nama dia

    BalasPadam
  3. Honey amour mmg tiap2 pagi tugas Hubby kepasar...Kakintan tolong masak je apa yang ada dibeli he...he...

    BalasPadam
  4. Cik Na...kuih cakoi cicah kuah kacang tu sedap ooooo..

    BalasPadam
  5. sitedi...oooo lupa la cakap itu kuih cakoi nama nya he...he....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...