31 Ogos 2010

ANTARA HARI MERDEKA DAN HARI LAHIR..ABG NGAH...

Salam selamat pagi .... apa khabar semuanya...sekejap je dah masuk bulan September kan.... Ramadhan juga tak lama lagi dah nak sampai kepenghujung nya. Sekejap betul masa berlalu sekarang. Dua tiga hari lepas agak busy yg entah apa apa, tak habis habis.. he..he...entry pun tak sempat nak letak. Oh ya... semalam kita semua rakyat Malaysia menyambut HARI MERDEKA yang ke 53 tahun. Alhamdulillah bertuah juga jadi rakyat Malaysia ni sebab dikurniakan Allah hidup yang serba sempurna dibumi ini. Malaysia bolih juga dikategori kan sebuah negara yang aman dan makmur, jauh sekali dari bencana yang besar besar seperti peperangan dan sebagainya.
Selalunya setiap tahun merayakan hari KEMERDEKAAN keluarga Kakintan juga meraikan hari jadi anak Kak Intan yang no 2 (KHAIRUL EZWAN)..atau Abang Ngah...tahun ni Abang ngah memasuki usia 24 tahun. HAPPY BIRTHDAY TO YOU. Semoga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan dan hidup diberkati didunia dan diakhirat.

Ok...sekian dulu catatan Kakintan pagi ni, bersua lagi dilain waktu, selamat berpuasa dan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri.... salammmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...