05 Oktober 2010

HAPPY BIRTHDAY...KAK ASIAH...

Salam semuanya, terima kasih masih sudi berkunjung keblog Kakintan ini, kali ni entry yang dah lama tertunggak. Ianya berlaku dihari raya yang ke 4 tempohari. Kak Asiah ni merupakan jiran sebelah rumah dan paling lama dengan Kakintan semenjak tinggal diWangsa Maju ni. He..he...HAPPY BIRTHDAY sekali lagi buat KakAsiah yang ke 60, semoga Kak Asiah sehat tubuh badan dipanjangkan umur dan berbahagia bersama sama anak anak menantu dan cucu tersayang. Kak Asiah ibu tunggal yang kematian suami sejak beberapa tahun yang lepas, tapi walau pun macam tu dia masih sibuk dengan melayan anak anak serta cucu nya yang dah ramai tu.


Masa Kakintan sekeluarga balik dari berhariraya dikampong tempoh hari , sebelah malam nya kami berhari raya kerumah dia ...tak sangka pulak malam tu birthday KakAsiah... tak lah ada apa apa buah tangan dari Kakintan untuk dia...cuma kami bawa kumpulan penyanyi dari rumah tolong sama nyanyikan SELAMAT ULANGTAHUN (anak2 dan suami Kakinta) he...he...bukan nya apa pun cuma nak memeriahkan suasana.
Anak anak KakAsiah pula hadiahkan sebuah kek daripada SECRET RECEIPI, adussss...memang sedap tuuu...seperti nama nya juga..OK lah..sampai disini dulu catatan Kakintan petang ini , salam dan bersua lagi dilain waktu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...