08 November 2010

PANTANG NAMPAK TIN CANTEK2....

Salam dan selamat bertemu lagi dipagi Selasa ini. Terima kasih kepada pengunjung2 blog Kak Intan yang selalu singgah disini. Sejak akhir akhir ni blog ni Kak Intan kurang meletakkan entry entry baru...entah apa la yang sibuk sangat pun tak tahu lah. Tapi hari ni mood rajin pepagi lagi dah ada he..he...Ok kal entry Kak Intan berkisar kepada hobby terkini Kak Intan ... apa lagi kalau bukan mengumpul tin yang cantek cantek ni. Kalau dulu tak kisah sangat walau pun ada juga yang dijadikan simpanan taapi kali ini menjadi jadi pula. Beberapa minggu lepas bila pernampak tin tin ni dipamerkan dalam FB Phyza Shabby Collection, Kak Intan terus berkenan. apa lagi terus order.
Ketiga tiga tin yang sebelah bawah gambar ni Kak Intan beli dari Phyza Shabby Collection, yang satu tuhhh...yg bertulis TIVOLI ada gambar biskut biskut tu Kak Intan beli biskut yang memang packing dalam tin tersebut. Sekarang ni kalau nak beli apa apa pun mesti tengok tin nya dulu kalau cantek mesti terus rembat ha..ha...

Kak Intan paling suka dengan tin yang diatas ni sebab ada bunga bunga tuhhh nampak sweet je kan. Dalam nya tu nanti bolih la letak alat alat jahitan ke apa ke...yang penting ianya digunakan kalau dah dibeli.
Yang ni pun minat sebab gambarnya lain dari yang lain...

Tin ini lah yang Kak Intan beli di Care4, mula mula tengok biskut nya lepas tu bila tengok gambarnya cantek terus rembay.
Yang ni minat sebab ianya salah satu corak koleksi Catch Kidston. Kak Intan memang suka dengan corak2 keluaran nya terutamanya pada fabrik dia semuanya ada motif bunga bunga macam ni yang berwarna warni. Ok lah layan dulu lah ya koleksi terkini tin tin yang Kak Intan baru dapat ni... salam jumpa lagi dientry seterusnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...