12 Mac 2011

KUIH LAPIS PELANGI

Assalamualaikum,
Selamat pagi dan selamat bercuti hujung minggu pada kawan kawan blogger semua. Apa khabar hari ni? Dah bersarapan ke? Pagi ni Kak Intan siapkan sarapan mana yang ada sahaja, sebab makanan yang dimasak malam tadi masih ada lagi jadi, makan je la yang ada ada tu, iaitu sphagetti dan juga kuih lapis pelangi. Kuih lapis ni Kak Intan masak senja semalam sebab Hubby nak bawa kemajlis perjumpaan nya. Jadi tetiba datang rajin Kak Intan, cepat cepat layan he...he....
Resepinya Kak Intan dapat dari sini http://www.myresipi.com/top/detail/2845-tapi Kak Intan ada tambah bahan sikit iaitu sebiji telor, warna nya tu Kak Intan ikut citarasa sendiri juga...terima kasih pada TULIP77 ya kerana berkongsi resepi. Sedap dan lembut sahaja sesuai dengan rupanya..he... he...ok sesiapa nak mencuba nya bolih lah menggunakan resepi tersebut. Ok setakat ini dulu catatan Kak Intan pagi ni... wassalam.

4 ulasan:

  1. wah melapis kak hari ni...

    BalasPadam
  2. cantiknya kuih lapis akak tu..mesti sedap jer rasanya..rajin laa akak buat kuih2

    BalasPadam
  3. Zie layan mood rajin....he..he...kalau mood malas akak pun main tunjuk tunjuk juga kat gerai tu...

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Hasue..terima kasih...rasanya alhamdulillah, terima kasih juga kat tulip77 yg sudi berkongsi resepi...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...