15 Mac 2011

NASI AMBENG....

Assalamualaikum.
Dah minum petang ke semuanya ni...tapi kali ni bukan nya menu minum petang sebaliknya menu makan tengahari Kak Intan semalam, makanan tradisi masyarakat Jawa. Nampak je macam tu tapi sedap kan...ok layan dulu pic ni Kak Intan sambung cerita nasi ambeng ni sekejap lagi...ada kerja lain kena settlekan sekejap...tunggu ya..

3 ulasan:

  1. lama dah x makan...kalu nak makan gak kena tunggu bulan puasa atau balik klang (umah adik)..ada jual kat pasar malam...

    BalasPadam
  2. terus teringat kat kampung.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...