13 November 2011

MAJLIS PERKAHWINAN COMEL DIPULAI INDAH

Assalamualaikum,
Tarikh 11.11.2011 telah pun berlalu pada hari Jumaat yang lepas. Ramai yang memilih tarikh itu sebagai tarikh mengadakan majlis pernikahan dan juga perkahwinan... salah seorang daripada nya adalah anak buah En.Hubby Kak Intan yang tinggal diJohorBaru. Untuk meraikan nya Kak Intan dan keluarga telah kesana dikawasan Taman Pulai Indah Skudai Johor bagi memeriahkan lagi majlis perkahwinan beliau. Tema dihari persandingan nya menggunakan tema hitam , puth dan juga merah. Alhamdulillah dah selamat pun semuanya.
Semua perlalatan dipelamin menggunakan tema hitam putih dan merah...ceria nampak nya...
Tapi kenapa skirting kat meja makan ni terselit pulak warna biru...dah la lari sikit dari tema asal...nak komen pun benda dah siap dipasang diam kan aje lah..lagi pun yg ini tak penting ada benda lain lagi yang lebih penting betul tak?

Barang barang hantaran juga dari ros warna merah...aduiiiii suka tengok merah2 macam ni...menaikan semangat sebenarnya ni kan?

Inilah dia kek perkahwinan yang cantek sangat ni...Kak Intan suka sangat dengan kombinasi warna nya ni....
Kalau nak tahu ini pasangan pengantin tu iaitu Comel Marfina dan juga pasangan nya Ishak...mereka dinikah kan pada petang Jumaat 11.11.2011 tu dalam hujan renyai renyai dirumah pengantin perempuan...yang juga merupakan anak kakak kepada Encik Hubby.
Pengantin perempuan memohon restu dari kedua ibu bapa nya..kebetulan dia anak permpuan tunggal dalam keluarga ini..
Serius betul pengantin lelaki masa sessi akad nikah...gementar agak nya...walau pun dengan sekali lafaz sahaja dah pun menjadi seorang suami.
Selepas selesai sahaja upacara pernikahan acara menyarongkan cincin pula diadakan..alhamdulillah selesai dan selamat la sudah majlis ini...Majlis persandingan nya pula diadakan keesokkan harinya iaitu pada hari Sabtu 12.11.2011.... Kami mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada pasangan ini...semoga ianya kekal hingga sampai akhir hayat.
Sampai disini dulu catatan Kak Intan pagi ni...nanti kita jumpa dientry seterusnya...wassalam


2 ulasan:

  1. tq... busu... canteq sgt bl0g n... insyallah kal0 da ank s0k b0le jd kan kenangan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...