16 April 2012

KAT MANA SELALU NYA KAK INTAN DUDUK LAYAN BLOG NI...



Assalamualaikum,
Selamat malam, dah dinner? Kalau belum jum layan gambar gambar yang Kak Intan tayang kan ni... gambar kat mana selalu nya Kak Intan layan pc ni merapu kat blog dan juga rakan rakan FB. Ini lah sudut nya...sebelah je dengan bilik Kak Intan...depan nya tu pulak dapor tempat Kak Intan memasak. Rumah Kak Intan bukan nya besar sangat pun..apa orang kata..pusing keliling semua nya kena sapu he...he...kadang kadang ada juga kawan kawan bertanya masa bila Kak Intan memasak? masa bila Kak Intan layan FB? dan masa bila akak ni berkemas ...ha...ha kalau nak tahu macam ni je lah...

Selalu nya macam tu lah bangun pepagi lalu dulu depan pc tu sebelum kebilek air tangan tu terus aje ON kan pc... lepas tu lalu kepintu dapor terus la isi air masak air dulu ...baru masuk bilik air buat apa yg patut he...he... patah balik masuk kebilik lalu lagi depan pc tu ...buat apa la yang patut dalam bilik dah selesai lalu keluar semula kedapor...hu huuuuu tanggung jawab pun bermula...sambil sambil tu duk rehat kejap goreng ikan ke masak sayur ke masak nasi ke....rehat la depan pc ni..ha..ha...itu lah kerja nya hari2.
Kalau sehari tak layan pc ni tak sah melainkan ada kilat guruh petir sabung menyabung, atau pun keluar rumah...tak pun kalau PC tu "sakit" baru tak pandang dia dah he..he..

Ok lah...sampai disini dulu Kak Intan merapu malam ni...esok jumpa lagi wassalam

11 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Intan,
    bijak sungguh Kak Intan urus masa... he he hehh Amie pun bijak sama kak...cumanya, kena pandai-pandailah curi masa ngadap lappy...hi hi hiiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amie dah duk rumah bolih jer he...he...

      Padam
  2. Aslmkum kak.
    Meh! sue nak like byk2 kali..Heeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikum salam Sue he..he... silakan

      Padam
  3. Assalam Kak Intan....cantik teratur jer kediaman Akak....!!!

    BalasPadam
  4. salam kenal
    cantik,kemas dan sweet sgt...

    BalasPadam
  5. Salam kak Intan... wah seronoknya dok dalam blog akak nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikum salam Sha terima kasih selalu singgah keblog akak ni yer

      Padam
  6. saya suka blog kak intan. jom jin blog saya http://masturasspot.blogspot.com dan http://balingsik.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Khalipah Mastura ok nanti akak jalan2 yer keblog tu

      Padam
  7. waalaikum salam Watie terima kasih

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...