04 Februari 2013

KERAS TANGAN @ KRAFT TANGAN..


Assalamualaikum,
Salam dan selamat petang bertemu lagi diblog JARIINTAN KU ini. Sambil duduk menghabiskan masa hari ini Kak Intan seronok melayan hobi Kak Intan yang satu ni. Hari ni Kak Intan tukar kan semula baju terendak lampu yang Kak Intan beli dari sebuah kedai secondhand diRengit Batu Pahat semalam.
 Masa Kak Intan nampak lampu ni kak Intan tengok keadaan nya agak lusoh dengan habuk dan juga bekarat, tapi Kak Intan suka pulak dengan benduk terendah nya itu lagi pun stand nya masih dalam keadaan baik, bia suami Kak Intan suruh on letrik nya lampu nya pun menyala dengan baik. Terus aje Kak Intan cakap dengan suami nak rembat lampu ni, adik yang jual tu pun kata kalau nak dia bolih bagi dalam harga $35/= tapi Kak Intan minta kurang kan lagi jadi dia kata dia jual dengan harga $20 sahaja..alololoooo best nya. Dalam kepala ni dah macam macam yang Kak Intan nak buat bila bawa balik kerumah he...he..

Hari ni sambil sambil layan anak anak dirumah kak Intan memulakan operasi menukar bajunya dan juga memakeupkan nya semula...ini lah hasil nya...ada lagi satu perancangan untuk menegecatkan stand nya tu dengan warna putih , tapi rasa nya biarla dulu dengan warna dark brown tu kan... ok layan dulu gambar2 table lamp shade ini yang baru Kak Intan makeupkan semula. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...