18 Mac 2013

QUEEN ANNE TEA SET DARI DR FARIDAH.


Assalamualaikum, 
Semoga anda semua sihat2 selalu. Kali ni Kak Intan nak share pula tentang tea set yang baru Kak Intan dapat hasil dari jalan jalan diwall FB he...he...ternampak salah seorang geng yang selalu buat car boot sale diSri Putra dan juga Bukit Mahkota Bangi dengan barang barang ni. Apa lagi cepat cepat Kak Intan grab. Sayang nya set ni tak punya teko yang ada bekas gula , dan juga bekas susu nya macam dalam gambar dibawahnya ni.

Selain dari dua barang tersebut ada piring untuk bekas kuih sebanyak 5 biji dan juga 4set piring dan cawan nya sekali. Ok la kan, harga nya pula sangat lah berbaloi. Cuma sekarang akak kena la cari teko nya yang bersesuaian pula.

Aduhaiiiii...ini lah orang perempuan, pantang nampak pingganmangkok yang cantek2 mata mesti melekat, kalau tak beli mula lah teringat2 tak tidor malam dibuat nya. Entah kenapa sejak akhir2 ni tersampuk pula dengan jualan garaj sale dan juga car boot sale ni. Apa pun beruntung juga sebab Kak Intan beli pun dari owner nya sendiri, jadi kita tahu siapa pemilik nya sebelum ini.

Harap harap lepas ni dapat lagi koleksi yang cantek cantek dengan corak coraknya yang cantek2 lagi , insyaallah he...he...Ok sampai disini dulu wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...