19 Jun 2013

SIAP KAN SARUNG STOOL...

 Assalamualaikum,
Selamat bertemu kembali, 2 -3 hari ni sibuk menyiapkan stool cover,  maklumlah dah dekat dekat nak sambut Hari Raya ni ramai yang dah buat persiapan untuk tukar mana mana yang dah lama tak ditukar tu...he...he... mana yang masih bolih dipakai tu bolih ajer dibersikan dan dipakaikan semula.

Seronok pulak menjahit sarung stool ni,  tambah tambah kalau yang berbunga bunga macam sorak stool yang ini , ceria aje rasa nya.
Ada yang nak berbunga semua sekali ada juga na yang polos dibawah dan berbunga diatas nya, apa pun  cantek juga kalau digandingkan dan sesuai dengan warna yang digunakan.

Tak lah susah sangat nak membuat nya, rasa nya dalam 1 jam dah siap untuk buat satu cover stool macam ni.

Ok lah layan dulu ya gambar gambar ni... Kak Intan nak sambung kerja kerja didapor pula. Tadi sambil sambil mengadap pc ni layan kain yang dibasuh. alhamdulillah juga kan dgn macam2 teknologi terkini, ada mesin yang bolih mengurangkan kerja kita, tak macam zaman dulu2 terpaksa mengadap sepagi kalau nak basuh kain hehhhh... ok lahhh dah meraban pulak nya ke cerita lain... 

Wassalam kita jumpa lagi dientry yg seterusnya.

9 ulasan:

  1. Cantiklah Kak Intan:)
    Kalau beli pun dah berapa dan tak ikut saiz stool yg kita ada kan..

    BalasPadam
  2. ooo ye ke rasa nya saiz stool lebih kurang aje kan besar nya

    BalasPadam
  3. Kak Intan, kalau saya nak tempah boleh tak?

    BalasPadam
  4. salam kak intan,

    ida nak email gambar cawan, gelas dan jug koleksi air mata jernih, email kak intan ape?

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Terima kasih Ummu Abdillah... sedikit kelebihan yang Allah bagi, kak Intan jual tengok pada harga kain, antara $35 - $50 satu, ada kain yg tebal ada kain yg nipis biasa2 aje.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...