12 April 2014

KEDAI MISS T... KALAU BERANGAN NAK MENGHIAS BILIK SIKECIL MACAM MACAM BARANGAN ADA DIJUAL DISINI.


Assalamualaikum, 
Bertemu kita lagi, kali ni Kak Intan nak share sikit tentang kedai ni. Rasa nya ramai yang pernah singgah dikedai MISS T ni.... outlet nya banyak terdapat dishopping2 complex yang besar2 sekitar Kuala Lumpur ni atau mungkin juga dibandar besar negeri lain sekitar Semenanjung Malaysia ni. Selama ni Kak Intan pun tak berapa kisah sangat dengan kedai ni, asyik duk lalu lalang nya depan kedai tu, tapi entah macam mana bila duk belek belek hiasan bilik kanak kanak baru Kak Intan perasan  kalau setakat nak menghias dengan barang barang yang sama macam bilik bilik anak Minah Salleh tu dalam kedai ni macam macam bolih kita beli... tak payah sibuk sibuk nak jahit atau cari bahan yang buat pening kepala kita untuk menyediakan nya he...he... betul tak? Kalau tak percaya jum tengok gambar2 kat bawah ni yang sempat Kak Intan ambil dari kedai tu....

Antara nya bantal bantal yang comel ni, bolih rasanya kalau setakat nak hiaskan atas katil anak anak kita yang masih kecil dengan bantal2 berbagai corak ni...nampak kiut sangat bila dah susunkan banyak banyak2.

Satu lagi huruf huruf ni yang juga dibalut dengan kain2 pelbagai corak dan motif. Aduiiii... kalau susun atau gantung dikatil atau dimana saja yang bersesuaian memang cantek.



Bantal bantal yang diorang ni jual ada pelbagai corak dan juga saiz.... pilih saje mana yang bersesuaian dan berkenan dihati.



Kak Intan paling berkenan tengok huruf2 alphabet ni yang di salut dengan pelbagai corak dan motif.

Bantal panjang yang bolih disusun diatas katil baby atau juga tempat anak anak kita selalu melepak sambil tengok tv atau pun sambil menyusu he...he...



Pokok pangkal nya sekarang duit betul tak? ada duit semua bolih jadi he...he... Ok sampai disini dulu yer, kisah tentang apa yang Kak Intan dapat kalau kekedai MISS T ni... pada yang berminat nak hias bilik anak2 memang sesuai cari barang tu disini. Wassalam.

3 ulasan:

  1. Assalamalaikum kak... kat maner kedai Miss T ni..

    BalasPadam
  2. Alpha Angle Wangsa Maju.joijoi80

    BalasPadam
  3. barang kat Miss T cecantik tp agak pricy...kalau sharing untunglah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...