15 Ogos 2014

MENYIAPKAN SARUNG STOOL.

Dah siap sepenuh nya tunggu yer Kak Intan poskan...
 
Assalamualaikum,
Alhamdulillah bertemu lagi, kali ini nak cerita hasil kerja tangan menjahit Kak Intan, nampak nya walau pun hari raya telah pun berlalu tempahan masih banyak lagi yang Kak Intan perlu siapkan terutama nya sarung stool (kerusi bulat) menggunakan kain corak gingham. Ada pelbagai warna Kak Intan terima tempahan, paling ramai sukakan warna hijau /putih dan juga merah/putih. Kebanyakkan yang menempah ada lah kawan kawan yang sama sama berminat dengan gaya ala english country (kedesaan Inggeris) . Seronok pulak menjahit bila dah tengok macam macam warna macam ni. 
Tinggal tambah jahitan getah disekeliling nya.
Hari ni...sementara menunggu hujan yang turun sejak pagi tadi reda sempat juga Kak Intan menyiapkan lagi beberapa helai sarung stool. Ermmmm...dah tengahari perut pun dah keroncong, perut perlu di isi dahulu, kebetulan hari ni banyak undangan perkahwinan saudara mara dan sahabat taulan sekitar Kuala Lumpur ni, jadi Kak Intan pun siap siap lah untuk memenuhi undangan mereka. Nanti malam bolih sambung lagi jahitan Kak Intan ni untuk disiapkan dengan jahitan getah pula disekeliling nya supaya bila dilekatkan ianya tak mudah tercabut daripada kedudukkan nya nanti. Ok... sampai disini dulu nak siap siap kan diri sebelum keluar, wassalam kita jumpa lagi dilain entry..

4 ulasan:

  1. Salam kenal Intan...saya kagum dgn hasil2 jari Intan...
    Minat saya pun sama dgn Intan....me masak,menjahit ,berkebun & house decorating....semoga kita dpt menjalinkan persahabatan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal juga dari kak Intan dan selamat hari raya aidilfitri..insyaallah moga ukhwah kita juga berpanjangan..amin

      Padam
  2. salam kenal kak intan...sy tetiba minat ngn english style ni...tu yg jumpe blog kak intan ni..suka tgk hasil kerja tgn kak intan..rajin sungguh..cantik2 :)

    BalasPadam
  3. terima kasih salam kwnal juga dari kakintan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...