21 Oktober 2014

MAJLIS REUNION YANG SANGAT BERMAKNA.



  Assalamualaikum, 
Alhamdulillah dapat berjumpa lagi diblog yang dah lama tak diupdate, ishhhh memang lama sungguhlahhh kali ni..entah kenapa sejak akhir akhir ni masa agak terhad, mengalahkan orang yang bekerja dipejabat pulaknya kan. Walhal duduk dirumah ajer menguruskan rumah yang tak sebesar mana pun. Dalam pada tu Kak Intan nak kongsikan lah majlis pertemuan dengan kawan kawan lama zaman sekolah dulu iaitu dari SMKSA Chenderong Balai Teluk Intan (SPM 1978-1979).Seronok sangat dapat bertemu dengan kawan kawan lama kali ni, lebih menyeronokan dapat bersua kembali dengan Guru Besar zaman Kak Intan bersekolah dulu dan paling seronok guru yang pernah mengajar kami zaman sekolah rendah juga dapat hadir sama.

 Walau pun dalam keadaan kurang sihat dan bertenaga bekas Guru Besar kami dulu Encik Yahya Othman dan isterinya Puan Azizah gigih datang meluangkan masa nya dengan ditemani olih dua orang lagi cikgu cikgu yang pernah mengajar kami satu masa dahulu. Terima kasih banyak banyak buat cikgu cikgu semua yang sudi datang.

Majlis kali ini diadakan diHotel Quality City Center, terima kasih juga kepada kawan kawan yang berusaha dan bekerja keras menemukan kawan kawan semua terutama kepada En Yusoff Saad yang begitu gigih untuk menjaya kan nya serta mencari penaja untuk majlis tersebut.



Dimalam tersebut Menteri Pengajian Tinggi YB En Kamalanathan  telah merasmikan nya...dan majlis pada malam tersebut juga akan dikenang sehingga bila bila... ermmmm ok sampai disini dulu nanti kita kongsikan cerita yang lain pula..wassalam

2 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam
  2. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...