21 Oktober 2014

TEMPAHAN DEMI TEMPAHAN DISIAPKAN.


Assalamualaikum,
Sementara mata belum mengantuk malam ni Kak Intan kongsikan lagi kerja kerja yang Kak Intan siapkan selama ini dan agak membuatkan hari hari Kak Intan sibuk siang dan malam, antaranya Kak Intan menyiapkan tempahan tempahan dari kawan kawan yang sama sama minat dengan dengan dekorasi ala English Country. Antara temphan yang banyak Kak Intan terima kali ini ialah sarung stool, langsir dan juga beberapa  barang barang lagi mengikut kehendak pelanggan.


Langsir dapor merupakan tempahan paling banyak kali ini yang menggunakan corak gingham , dari berbagai warna, paling banyak tempahan adalah bewarna merah / putih dan juga hijau /putih, begitu juga dengan sarung stool. Alhamdulillah rezeki Kak Intan kali ini agaknya.



Inilah antara salah satu langsir dapor yang telah Kak Intan siapkan - terima kasih banyak banyak Nazlin kerana sudi membuat tempahan dengan Kak Intan yer.


Langsir ini pula dari rumah Mastura, warna sebenarnya ialah warna maroon tapi bila dah diambilkan gambar nyanampak macam warna choklat la pula...terima kasih juga buat  Mastura.


Selain dari langsir dan juga sarung stool ada juga tempahan alas meja, samaada alas meja bulat dan juga empat segi panjang sebagaimana tempahan Zainura Idrus dari Terengganu .


Terima kasih Zainura dengan tempahan 2 helai alas meja ni yer, kedua duanya bewarna hijau/putih antara warna warna yang banyak mendapat tempahan.


Sarung stool yang ini pula agak panjang sikit (labuh) memandangkan kerusi nya agak tinggi , jadi adalah sesuai jika skirt nya dilabuh kan sikit kan..... tempahan dari Ann Idrus.

 Ini pula stool yang memang banyak digunakan dirumah rumah terutama nya yang punya anak anak yang sedang membesar, stool plastik dari IKEA... terima kasih Julia Othman yang juga membuat tempahan sebelum hari raya yang lepas lagi.
 Kali ini pula tempahan dari Jamilah Jidin dari teluk Intan Perak bersekali dengan sebuah bakul
apalah Jamilah nak isi dengan bakul tu nanti yer he...he...

Gambar yang terakhir ni tempahan daripada Noralailee Hamzah, Alor Star Kedah, terima kasih juga pada Laili yang selalu membuat tempahan dari Kak Intan. Inilah antara gambar gambar tempahan yang dapat Kak Intan siapkan untuk kawan kawan yang sama minat dari group dekor ala English Country

Ok nanti kalau ada cerita cerita lain yang bolih kita kongsikan , Kak Intan akan ceritakan lagi yer, jumpa lagi dilain entry...wassalam

5 ulasan:

  1. Salam kenal Kak Intan...

    paling saya suka sarung tempat duduk tu yg cantik kemain... kalau buat dari corak katun tu bebudak memang suka giler

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Salam perkenalan Kak Intan.....
    Sukanya saya tengok hasil kerjatangan akak..... cantik.

    BalasPadam
  3. Salam kenal akak.sya berminat gaya hiasan ala inggeris.sya dh ikt akak pnye blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...