18 Ogos 2010

KITA KATA CANTEK, ORANG KATA TAK CANTEK..

Salam, wahhhh..... dah lama Kakintan tak share kat sini tentang koleksi koleksi yang Kakintan minati. Baru baru ni Kakintan dapat juga rembat satu tea set yang amat Kakintan minati. Harga nya tak lah semahal mana pun, rasanya ianya salah satu koleksi yang "mampu milik" olih sesiapa sahaja.
Set terkini Kakintan dapat dari katalog GIACOMO, wah ....sekarang product GIACOMO pun dah keluarkan set set yang bolih mencairkan hati suri suri rumah tangga yang berminat dengan pinggan mangkok ni. Walaupun dia tak setanding dengan jenama jenama mewah lain seperti NORITAKE, ROYAL ALBERT, ROYAL DOULTON dan yang lain lain nya tapi ia tetap dapat menawan hati Kakintan he...he.... ialah kena tengok juga tahap kemampuan kita kalau nak membelinya. Kalau mampu apa salahnya nak membeli set2 yg berjenama mahal tu kannnnn...

Kenapa Kakintan beli set ni? Nak tahu?...mula mula nampak cik TEKO ni je Kakintan dah berkenan sangat dah, dengan leher nya yang jinjang dan juga tangkai pemegang nya yg agak unik tu, begitu juga dengan bekas gula dan juga bekas creamer nya. Apalagi dah tak fikir panjang dah, terus je order dan dapat. Puas hati betul bila tengok pula coraknya tu yang memang peberet Kakintan, sweet je bila dipandang- huuuuuuhhhh itu dari sudut pandangan mata Kakintan lah.... orang lain Kakintan tak tahu sebab tak semua orang sama pendapat nya kan. Ada yang kita kata cantek, tapi orang lain pula kata tak cantek, dan ada yg kita kata tak cantek, tapi orang lain kata cantek.
Ok lah berhenti disini dulu ya.... nanti ada cerita yang lain pula, salam dan bye...bye....


SELAMAT MENJALANKAN IBADAH BERPUASA DIBULAN RAMADHAN YG MULIA INI....

3 ulasan:

  1. canntikk lor.... yg penting kat mata sendiri cantik...

    BalasPadam
  2. salam Ramadhan dan selamat berpuasa cil Linn...ehe..he... terima kasih sependapat dgn Kakintan

    BalasPadam
  3. SALAM...
    CANTIKLAA KAK INTAN...SIAPA KATA TAK CANTIK..ISYKK..MEMANG TAK PANDAI TENGOK LE....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...