19 Januari 2011

BERSAMA GENG MAK KIAH YG GLAMOUR DIRUMAH LYNN COTTAGE.

Salam semua,
Jumpa lagi diblog Kak Intan ini. Ahad lepas Kak Intan jumpa geng lagi. Kali ni geng yang glamour sikit he..he...iaitu GENG MK,pssstttt...MK tu MAK KIAH la. Geng ni terdiri dari yang memang fanatik dalam menghias rumah ala Inggeris.
Kak Intan dijemput olih tuan rumahnya iaitu Lynn sendiri untuk bersama sama mereka, ermmm...sebenarnya ni kali kedua Kak Intan kerumah Lynn, sebelum ni Kak Intan ada juga datang dengan Ida (Ida Merpati). Paling best bila dapat pula bersua muka dengan Shimah, Sue dari Teratak Antik dan juga Lyza Morad. Ishhh...ishhh...memang meriah betul petang tu...tahu tahu je lah kalau Geng Mak Kiah ni dah berkumpul ramai ramai ada aje yang ceritakan membuat kami semua ketawa berderai derai sepanjang disitu.
Ini lah dia geng geng yang datang petang tu, sepatutnya masih ada dua orang lagi peserta petang tu...tapi disebab kan ada masaalah yang tak dapat dielakkan Mastura dan Ida tak dapat datang. Rasanya kalau ada lagi 2 orang tu mau lah sampai maghrib baru kami mengundurkan diri he..he...
Sambil sambil posing kami dijamu olih Lynn makanan yang sedap sedap petang tu...tengok la ni 2 orang RATU LAWAK kami petang tu , kiri tu Ayu dan kanan nya Julia, ditengah tengah tu pula Lyza Morad (seorang bisnes woman yg minat deco ala Inggeris)..kalau 2 orang ni tak ada, suasanan kurang meriah agak nya..ha..ha..ampun ya Jue dan Ayu....gurau2 ni..
Sambil sambil makan kami berborak....lepas tu melawat sekitar kediaman Lynn ni... rumah Lynn ni memang Kak Intan salute betul lah...bersih dan kemas disetiap sudut, walaupun dipenuhi dengan barang barang hiasan ala Inggerisnya.Dari anjung sampai lah kedapornya dan juga kawasan luar rumah maintain bersih dan kemas.
Beberapa jam kat rumah Lynn ni macam tak senang duduk he..he...sekejap kat bahagian anjung sekejap kat dapor...kat anjung jamu mata...kalau kat dapor dua dua bolih kasi jamu ..mata pun ia perut pun ia. Masa ni tak tahulah apa yang gelihati sangat Kak Intan dengan Salmi ni...tak sedar pun
Jue..jadi pembantu Lynn...layan kami makan..petang tu ada pecal, mee goreng Rantau Panjang (memang sedap mee tu..nama yang diberikan olih Hubby Lynn)..lain kali buat lagi ya Lynn...apa lagi ekk , oh ye..puding sagu, popia goring dan juga karipap. Kak Intan cuma bawa kuih lopez je untuk buah tangan yang tak seberapa.
Sempat juga posing dengan tuan rumah Lynn..yang kecil molek ni..sebelah nya Sue dari Teratak Antik dan juga Ayu..yg ni juga dah jadi bisnes woman berjaya dalam bidang faux cake..he..he..

Ok lah sebelum mengakhiri catatan jum tengok Sue kita ni apa lah yang dia fikir kan nya tuhhhh...sambil2 minum teh strawbery yang Lynn hidangkan pada petang tersebut. Lepas ni kalau ada small gathering macam ni jangan lupa ajak Kak Intan lagi ya...agak agak rumah sapa lepas ni ya...terima kasih juga dapat gift yang cantek dari Sue dan juga Jue...ha.ha..dalam pada tu sempat juga merembat barang dari Lynn..ok lahhhh..lain kali kita cerita2 lagi ya. Salam dan selamat bercuti..

12 ulasan:

  1. mesti ashik gelak ketawa kan kak intan..lawa betul umah dia..

    BalasPadam
  2. Best kan dapat jumpa kwn2 :)
    kak Intan nampak susut sikit lah badan...

    BalasPadam
  3. Salam Kak Intan....

    Seronoknya dapat jumpa kawan2 mmg cantik rumahnya....

    BalasPadam
  4. Ina....memang tu je lah kerja geng Mak Kiah ni kalau nak berkumpul...ada aje yg jadi baha lawak he..he..

    BalasPadam
  5. Nani/Hawa..Ya seronok sangat dapat jumpa yang sekepala dan sama minat dalam hobby masing2.
    Ye ke nampak susut badan Kak Intan..he..he..alhamdulillahh

    BalasPadam
  6. W/salam Lin...
    Ye Lin seronok...dan rumah Lynn ni memang cantek dengan barang2 country nya

    BalasPadam
  7. Someone essentially lend a hand to make seriously articles I
    would state. This is the first time I frequented your web page and to this point?
    I amazed with the analysis you made to make this particular
    put up amazing. Wonderful process!

    Also visit my blog ... voyance en direct

    BalasPadam
  8. Hi there! Quick question thаt's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone4. I'm trуing tο find
    a theme or ρlugin that might be ablе tо fix thіs issuе.
    If you have any ѕuggеstions, please ѕhаre.
    Аpρгeciate it!

    Αlsο visit mу ωеbρage: meuble de salle de bain

    BalasPadam
  9. Wοndегful blog! Ι fоund it whіle ѕuгfing
    aгound оn Yahoο News. Do yοu hаve
    anу tips on hoω to get lіsted іn Yahoо Nеωѕ?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

    My page disque ssd

    BalasPadam
  10. What's up, I want to subscribe for this website to get most up-to-date updates, thus where can i do it please help out.

    Here is my web-site; maquillage pas cher

    BalasPadam
  11. Thank you, I've just been searching for info about this topic for a long time and yours is the best I have discovered so far. But, what in regards to the conclusion? Are you certain concerning the supply?

    Here is my page ... Tennis 2013

    BalasPadam
  12. Valuable information. Lucky me I discovered your site unintentionally, and I am shocked why this coincidence did
    not happened earlier! I bookmarked it.

    My blog voyance gratuite

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...