21 Ogos 2013

PUCUK PAKU GORENG BELACAN.


Assalamualaikum.
Selamat bertemu kembali dah lama tak update entry pasal masak memasak kan, dah hampir setengah bulan Syawal berlalu, dah jemu dengan menu menu ayam dan daging jadi hari ni Kak Intan kepasar tadi nampak la pucuk paku tinggal lagi 2 ikat. Cakap kat tauke kedai kat pasar tu, tak apa lah biar saya yang tolong habiskan pucuk paku ni, lagi pun dah lama tak masak sayur pucuk paku .
Balik rumah dah tak tau apa nak masak dengan pucuk paku ni tadi, nak buat kerabu kena ada kerang, kena ada kerisik baru sedapkan ia tak ya, masak je lah tumis belacan macam masak  kangkung goreng belacan tu.Ok settle dah satu menu sayur Kak Intan kali ni. Sedap tak sedap hanya tunggu komen orang yang makan nya tu nanti he...he... Ok lah sampai disini dulu ya. Wassalam.

1 ulasan:

  1. alaa... terliur pulak tgh pucuk paku kak intan ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...