21 April 2014

DAPOR YANG SEKARANG ..BUKAN DAPOR YANG DULU LAGI.


Assalamualaikum, 
Dah makan tengahari? Sementara menunggu ikan digoreng didpor tu masak , Kak Intan nak kongsikan keadaan dapor dirumah Kak Intan yang tak seluas mana pun. Sajer jer kan he...he.. berkongsi idea. Dulunya ini lah rupa dapor Kak Intan , Kak Intan gunakan langsir ala cafe. Entah kenapa minat sungguh langsir macam ni tambah tambah lagi kalau warna nya putih.


Dah lama sangat gunakan langsir tu, dah naik bosan pulak Kak Intan memandang nya ha...ha... terfikir pulak nak tukar curtain design lain. Pilih punya pilih ternampak sorang kawan didalam FB menjual curtain yang dah siap...ermmmm... beli.. tinggal pasang jer lagi.. so , apa lagi cepat cepat la buat kerja punggah sana punggah sini. Konon konon nya nak nampak sedikit kelainan pula kali ni. Bagi tau suami apa kata singki ni dialih kebahagian belakang, jadi kawasan ni tak la nampak sangat macam dapor dari bahagian depan tu.

 
Alhamdulillah, dah siap pun dipindahkan singki tadi kebelakang, mula la kerja kerja memindahkan pula sebahagian barang barang yang ada tu ketempat lain pula , atur strategi macam mana nak nampak ianya berlainan dari yang sebelum nya, dan hasilnya inilah dia. Nampak macam cacamarba tak? Rasa macam belum berpuas hati lagi tu... macam ada ajer yang tak kena, tak apa buat sementara  inilah bahagian dapor tempat memasak Kak Intan yang dulu nya. Tapi sekarang tak lah nampak macam dapor sepenuh nya kan? Ok lah sampai disini dulu.... dah siap pun ikan digoreng tadi... nak suru kejap ehhh...

Jumpa lagi dientry seterusnya, wassalam.

8 ulasan:

  1. konfius jugak ni...mana akak sorok peti ais? tempat dapur tempat masak kat mana lak?

    BalasPadam
  2. he..he... Amy tersorok semuanya dah... tak nampak dari dalam gambar

    BalasPadam
  3. Salam kak share le tempat masak dan singki baru tu leh tumpang cuci mata.

    BalasPadam
  4. Salam Kak Intan,

    Sweet sangat....

    BalasPadam
  5. Suka tgk dapur kak Intan

    BalasPadam
  6. Lawanya dapur kak intan, suka tengok,
    Suka tengok entr kak intan, kalau boleh semua nak tegok dan baca..

    BalasPadam
  7. salam kenal kak...
    niat asal nak cari resepi.. last-last bila terjumpa blog akak yg cantik ni.. terus terpukau saya..
    cantik sangat..

    BalasPadam
  8. Wahh..cantikknyee hiasan kak intan...rajinn dan pembersih orgnyee ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...